Eftergranskningen av operationen!

Idag har jag varit borta från skolan, men jag har haft en mycket bra orsak varför jag har varit det. Eftersom jag var på operationen för två månader sedan, exakt idag. Så Jag var på eftergranskningen för att kolla att allt är som det skall.
Vi kom till Helsingfors sjukhus före 12. Och de var ju som vanligt sena i tidtabellen, men jag hade nog tid först 13.00, så vi hade reserverat bra med tid. :) Vi frågade med mamma i anmälningstället om man hinner upp till kafeterian, men de kunde inte säga annat än att vi skulle gå till mottagningsrummet 12.
Vi hann helt fint gå till kafeterian. Mamma frågade sköterskan om vi hinner till kafeterian och hon sa att vi hinner helt bra eftersom de är efter i tidtabellen. Så vi gick upp till kafeterian, men ända vi skulle göra var att vi skulle anmäla oss i informationen efter det.
Jag kom in till läkaren klockan 13.45. Och ut därifrån var vi 13.55. Så jag var inte länge in där. Läkaren tog bort sista stygnet från näsan. :) Så nu har jag allt bra och läkaren sa att det har blivit mycket bra. :) Så nu behöver jag inte springa med det mera. :)

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: I dag har jag hämtat ut en tidig julklapp till mig själv på posten hihi! Själv då? :)

2010-11-08 @ 16:00:35
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Jasmine

Skönt att det gick bra hos läkaren. :)

God natt.

Kram

2010-11-13 @ 00:43:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0