Dålig uppdate!

Förlåt för det dåliga uppdateringen jag har haft under dessa dagar. Slutet av veckan gick inte som jag ville. Har inte mått hemskt bra och annars också haft en mycket konstig känsla vid bröstkorgen.
Onsdagen gick normalt i salongen, med några kunder, men jag hade ingen. Så det gick ganska normalt då. Precis som vår lärare skulle ha nånting emot det att sätta kunder till mej, men jag höll på med en kompis hår och så. Färgade om hennes hår, så att det pinka nu skulle synas bättre. :)
Tordagen gick helt utan kunder i salongen. Vadå? Vad kan man göra till det när man frågar av läraren varför vi inte har kunder så kommer det bara svar att vi inte marknasför vår skola tillräckligt bra. Om hon gjort det tidigare så när skall vi veta att vi skall göra det?! Förstår mej inte, men kanske man inte skall göra det heller!
Idag hade vi en kund i salongen, men jag gjorde idag mycket mer än jag gjort på de tidigare dagarna. :) Färgade en klasskompis hår med lättfärg. Först ville hon nog bara ha inpackning, men sedan hade hon pratat med läraren och kommit på att vi skall sätta lättfärg. :) Så där gick min dag. Eller till lunchen ialla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0