Bilder kommer!

Jag skall ta bilder på ett och annat idag. Så det kommer bilder in under helgen. :) Har en massa saker som jag skall ta bilder på och sedan skall jag ut i naturen så jag får nya uppdaterade bilder till bloggen.
Det kommer även bilder på kattunagr. :) Vi fick fyra nya kattungar igår kväll. Det var så mysigt då mamma katten skulle ligga i korgen, men hon ville inte på något sätt vara där. Så det var endera jag eller mamma som fick sitta vakt. :)
Tre gråa och en svart är färgen på dessa kattungar. :) De är bara så söta när de är små. Och nyfödda så är de så otroligt småa. ;)
Bilderna kommer under helgen. Ha en bra helg alla läsare. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag ser fram emot att se bilderna på kattungarna. :)

Kram

2010-11-26 @ 15:28:41
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Haaahaaa :D ja skriver allti fel :D tack att du säger ti mig så att ja kan ändra de :D

2010-11-26 @ 19:59:26
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0