Award; Beautiful Blogger!

Dessa regler gäller:
- Kopiera in bilden i ett inlägg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggare.
- Skriv 7 intressanta saker om dig själv.

Jag vill tacka Jasimine för den fina Awarden. Motiveringen av henne var följande: Mycket ödmjuk och snäll tjej, som har samma syn på bemötandet av läsare som jag har. Hon skriver mycket fint till mig och jag ser hennes kommentarer som mycket uppskattade.

Jag vill tacka Anniepie för den fina Awarden. Hennes motivering lät följande: Intressant blogg som jag inte har följt så länge men gillar hennes fina bilder som hon delar med sig av på alla sina katter!

Jag vill skicka denna Award till följande:

Victoria- En tjej som börjat blogga nu med eftertanke. Så jag vill ge henne en Award för att hon skall blogga aktivt om sin vardag m.m. Av Victoria fick jag min idé att börja med bloggen. :)
Tvminnen- Denna tjej bloggar om tv program och filmer som hon tycker man bara skall hinna se under livet. Hon har mycket intressanta filmer m.m. på sin blogg. Har följt hennes blogg en tid nu. :)
Petra- Vill ge en Award till Petra. Hon har en blogg som man nog märker att det är hennes egna. :) Hon har bilder och text. Har inte läst den så länge ännu, men gillar den redan. :)
Stina- En tjej med vanlig blogg och gästbloggare. :) Har en intressant blogg tycker jag. :) Har läst den några gånger nu. :)

Tyvärr har jag inte ännu så många bloggar som jag skulle kunna skicka en award till. Vet nog flera, men de vill inte hålla på med award, tyvärr!

7 saker om mej själv. :)

1. Studerar till frisör

2. Bor hemma hos mamma

3. Har en underbar pojkvän i Vasa

4. Har en mycket störande lillebror på 13 år

5. Fyller 21 på våren

6. Gillar handarbeten 

7. Gillar yrket jag studerar till

Tack till alla mina härliga läsare. :)


Kommentarer
Postat av: Petra<3

tack så mycket!! <3

va guligt av dig!!

du har oxå en fin blogg! <3 <3 sötnos ^^

2010-11-06 @ 15:08:50
URL: http://pusspetra.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Roligt att få veta mer om dig. :)



Svar: Självklart ska du ha en award! Jag gillar dig. <3



Kram

2010-11-06 @ 19:49:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack. Har många såna jag ska hinna med nu. :D

2010-11-06 @ 21:18:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0