2.11.2010!

Normal skoldag, men det gick otroligt trögt.
En timme nere i salongen, sedan två timmar yrkesteori. Första timmen nere i salongen gjorde jag ingenting. Jag hade som ingen lust att göra något. Satt bara vitt nagellack, som på bilden med manikyr. :)
Två timmar yrkesteori, så skrev vi första timmen och sedan såg vi på en film med flera korta avsnitt på nya klipptekniker. Varefter vi fick gå på lunch. :)
Efter lunchen hade vi samhällslära. Hade dessa lektioner i konst och kulturs rummet. Efter som vi skulle söka information och svara på frågor om EU. Och sedan skulle vi svara på frågor som läraren igen hade satt ihop. :)
Sista två timmarna var matematik. Där var jag inte lika duktig som tidigare. Jag kunde bara inte på något sätt konsentrera mej på uppgifterna. Det kändes bara så konstigt att en dag ha sådan känsla att allt inte är bra. Jag hade en aning svag känsla och kunde inte tänka på dessa matematik uppgifterna. :)
Sedan var skoldagen klar! Imorgon är det ny dag och nya saker. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Precis! Ingen idé att stressa fram.



Jag går andra året på gymnasiet. :)

Kram

2010-11-03 @ 16:35:14
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: stina

guud va söt blogg du har! ;D

2010-11-05 @ 12:36:30
URL: http://misssajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0