11 november 2010!

Dagen började med att man kommer till skolan före åtta. Som vanligt kan jag bara säga. Skolan började kvart över åtta, på samma skulle det ordnas en matematik tävling för elever i yrkesskolor runt omkring i landet. Jag hade tänkt delta, men gjorde inte det ändå. :/
Jag stannade i salongen, istället för att gå på matematik tävlingen. Jag började min dag med att göra inpackning åt Victoria. :) Hon frågade så snällt om jag ville göra det, så jag tyckte att tiden går fortare om man gör nånting. :)
Efter att det var gjort så hade vi rast. Gick till kafeterian som finns på skolgården för att köpa en kopp kaffe. :) Hade nog Victoria med för jag frågade om hon ville följa med. Och hon ville det. Vi var en sväng ute också på samma gång.
Innan lunch höll vi på med de nya produkterna. Jag lärde en av klasskompisarna hur man gör det och hon började med det innan rasten. Jag kontrollerade att allt stämde som hon hade satt in på datan då jag var ute. :) Och det gjorde det. :)
Efter lunchen var det bara en timme skola kvar. Kom på en julklapp till älsklingens mamma och jag fixade det. En påse med shampo och balsam + att man fick vantar på köpet och hela paketet kostade för frisör elev 9.50€. :) En klasskompis klippte även min pannlugg kortare idag, så den inte stör ögonen nå mer. :) Klockan var 13.15 när vi fick gå för idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0