Ursäkta!

Ursäkta för de usla inläggen, men jag kan inte göra nånting åt det att vårt internet inte vill fungera. Jag måste nog få mamma att förstå att det inte går att bara ha denna internet kontakt i bruk. När den inte orkar ladda upp nå och så vill den inte göra nå annat heller. Om vi bara hade bättre internet skulle jag säkert uppdatera mycket mer här än vad jag gör. Detta internet är inte det bästa att ladda upp bilder med.
Så har jag nu inte uppdaterat sen söndagen här alls. Men det har varit så fullt upp att man inte typ hinner och om man hinner så är internet upptaget. Jag har nog försökt att jag skulle blogga men när man kör emellan 60km per håll så man orkar inte mer på kvällen göra nånting. På sommaren hoppas jag att jag kommer blogga mer. Ifall vi snart skulle få dendär kabeln i väggen att fungera.
Denna vecka har varit fart fylld. På måndagen var det en vanlig skoldag från 8.15-15.15. Och så fick man åka hem så man var hemma omkring 16. På måndagen hände de inget vidare än att jag fick mina toppar klippta och lite kortare våningar ovanpå huvudet. Tisdagen var bara teori med modersmål, engelska och fycik&kemi. I engelska hade vi ett förhör som gick helt bra. Onsdagen var igen en lång dag på praktik platsen med migrän osv. Men annars har det gått helt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0