Torsdagen 13.5.2010!

Dagen började med att man vaknade breve sin älskling! Det var så mysigt att man fick vakna breve just han. Jag hade så saknat att få vakna breve honom och det var nog skönt att få sova breve honom också. :) Han som låg och höll om mig. Han kan bara hålla om en så att man känner sig trygg. Tyvärr kan jag inte sätta upp nå bilder. :(
Dagen fortsatte med det att man var ute i det soliga vädret. Vi jobbade hela familjen på gården, eftersom vi har så mycket med gammalt virke som vi skall såga till ved. Vi fick gjord en stor hög med ved som  vi sedan samlade på en plats. Där gick dagen och hur man lyckades igen så brände jag mina axlar i solen. Solen var bara för stark och jag hade nog smörjat in mej ordentligt med solkräm.
På kvällen eldade mamma så att det var varmt i bastun, så vi fick bada bastu efter att vi hade jobbat så flitigt alla. Till och med jag var helt svettig när vi fick gå i bastun med älsklingen min. :) Senare på kvällen satt vi bara och såg på tv, men vi såg också på Sandybell. Det är en japansk ritad film som finns i 15 avsnitt.

Finns det någon som har sett Sandybell? I så fall vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0