Torsdag morgon!

Torsdags morgon och man sitter i skolan fast skolan börjar först 9.15 (finsk tid). Jag kom igen med min brors skjuts så jag avr i skolan redan omkring åtta. Har inte gjort så mycket fast jag avrit i skolan. Jag har bara suttit i salongen på datorn och spelat på facebook. Det är så tiden går fortare när man sitter och konsentrerar sig på allt annat än klockan. :)
Nu sitter jag här och väntar att Victoria skall komma till skolan så jag får tala med henne och se hur hennes dag har gått på praktik platsen igår. jag hade själv en bra dag, men jag saknade ju min vän. Vi har fått vår vänskap tillbaka och nu skall vi inte låta den försvinna igen. Vi skall kämpa för den. :)
Vi skall vara i salongen hela långa dagen, eller egentligen bara till 13.15, men det känns nästan som hela dagen. Sedan har vi två timmar engelska till slut, men de kommer gå fort de timmar om man har nånting att göra... Annars skriver jag nog mera ikväll. Ha de så bra..

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Hihii :) Joo, nu ska int nån förstöra vår vänskap mera :)



Men me den där linkin, så du måst laga där http://pjumas.blogg.se för att de ska toima ;)

2010-05-21 @ 18:25:03
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0