Tack!

Jag vill tacka Victoria för att hon hjälpte mej att få fram på min blogg hur många prenumeranter jag har och nu kan man via min blogg framsida börja följa min blogg. Min kusin sa att jag inte hade någon ikon på min framsida så jag skulle få via det  prenumeranter. Nu tror jag min kusin också följer min blogg, men jag har inte ännu så många som följer min blogg. Jag hoppas detta blir bättre med tiden. Jag får tyvärr inte in några bilder här så jag får uppdatera i text form. :(
Jag skulle så gärna vilja ha in bilder här, men jag kan inte ändra mej till internet kontakt. Bara vi skulle få vårt vanliga internet att fungera så skulle jag kunna ladda upp bilder. Jag skall försöka få in bilder på sommaren, men jag kan inte lova nånting. Hoppas kan man alltid. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0