Sommarlov!

Nu har sommarlovet börjat, men min fösta dag av sommarlov gick inte så värst bra. Jag vaknade tidigt på morgonen med huvudvärk. Tänkte att jag kan sova lite till, men fast jag sov så hade jag ändå hemsk huvudvärk. Jag kunde inte göra annat än sova, eftersom det kändes som mitt huvud skulle explodera och jag tog Burana 400mg, men det ville inte hjälpa.
Mamma sa att jag fick sova för jag hade huvudvärk hela dagen. Ingenting hjälpte och sedan fick jag migrän också. Jag tänkte nog att sommaren kan inte börja bättre än med huvudvärk och migrän. Jag sov och sov. Inget annat gick att göra för jag hade så sjukt huvud och sjukt i ögonen.
Mot kvällen började jag vara lite bättre, men inte nå skryt värd bra. Hade nog sjukt huvud och så vidare, men jag brydde mej inte om det för jag måste stiga upp för att äta. Jag mådde nog inte så hemskt illa mer senare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0