Sommaren!

Nu väntar jag också på sommaren. Det ser inte ut att vara så fint sommar väder, eftersom det regnar och solen lyser inte sen alls. Solen skulle nog få börja lysa snart. Jagblir så slut när det bara skall regna hela tiden. Det är ju inte sommar om det inte lyser lite sol. Men kanske solen börjar lysa nästa vecka då det är oficiellt sommarlov, men det vet man inte heller.
Min lille bror som går i lågstadiet har avslutning 5.6. Så jag skall nog åka på hans avslutning, men jag hoppas min älskling hinner hit innan dess. Han skulle försöka komma till oss nästa vecka. Hoppas allt går som planerat, annars kanske sommarens planer går i kors och tvärs. Så långt som jag nu vet så har allt gått enlugt våra planer.
Älsklingen skall komma till oss nästa vecka. Älsklingen har talat med sina bröder nu om att han får behålla bilen iunder sommaren och då han åker in till militären. Så han får åka med egen bil mellan oss och militären. Mera om sommarens planer kommer senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0