Nej, nej o nej!

Nu är jag helt störd på vårt internat, eftersom det inte vill ladda upp nånting och så kan den inte ladda upp bilder här. Så jag tror inte jag vill sitta vid datan för jag blir bara störd på internet. Jag kan inte logga in nånstans och så om jag kan logga in så loggar den ut mej direkt. Så det får bli en annan dag då jag sätter upp bilder. Jag kan inte göra nånting på datan.
Jag hoppas internet fungerar bättre imorgon. Så jag skulle få upp laddat nå bilder här. Ursäkta att jag inte kan sätta upp bilder. Men jag bloggar nog mera imorgon. Om internet fungerar alltså.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Härriguud... så e de nu när vi e kaverin igen :D Fast de e rikit kiwa när vi e de ;)<3

2010-05-06 @ 11:32:33
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0