Modersmåls timme!

Sista modersmåls timmen för i år och vi får sitta vid datorer och roa oss själva. Jag tänkte skriva ett snabbt inlägg ännu här. Vi har nu hört på när vår lärare har diskuterat om vitsord och betyg. Jag tror jag har ett bra betyg i år. Har ju försökt mitt bästa i alla ämnen i år. Men eftersom jag har läs och skrivsvårigheter så tänker jag inte ha nå stora krav på mej själv.
Nu skall jag läsa andras bloggar så jag hålls med i vad som händer och sker runt omkring. Jag skall vara duktig i salongen också, så jag inte bara sitter. Jag skall nog färga Victorias ögonfransar idag. :) Så jag kanske bloggar ikväll, bara jag kommit underfund med vad jag skall klä på mej imorgon till avslutningen. :)


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Å du ska färga mina nu när vi glömd att laga de igår, å så ska vi vara tosi flitiga idaa :D

2010-05-27 @ 07:50:09
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0