Tyvärr!

Nu blir det inga bilder, eftersom vårt internet inte vill ladda nå fortare så kan jag inte ladda upp nå bilder. Jag har försökt senaste timmen att få upp laddad en bild, men eftersom vårt internet är så extemt låångsamt så det vill inte fungera. Jag skall försöka senare ikväll om den då skulle ladda upp nå bilder. Jag kan ju inte ladda upp nå bilder på internatet heller eftersom jag inte tänker bo där nå mera.
Vårt vanliga internet fungerar inte heller eftersom de har kopplat till oss nån ny kabel så det är två portar av fyra som fungerar. De har inte kopplat kabeln i stan så vi får inte ordentligt med signal därifrån. Och så är det nå nytt som den där kabel grejen skall göra. Så jag blir snart helt störd på allt nytt som de skall hitta på. Bara de skulle koppla kabeln så skulle vi ha med modemen internet, men när de inte kan göra det. :(
Hoppas dom kan koppla kabeln innan sommaren så jag har nånting att göra på sommaren då älsklingen åker in till armén. Annars får jag sitta och försöka få in bilder och inlägg med denna låångsamma internet kontakten. Jag kan inte förstå varför de kopplar fast kablar i andras hus med följd det att det inte sedan fungerar. Vi är 3 barn hemma som skall använda internet och då skulle det vara enkelt om alla skulle ha möjlighet med internet i egna rummen. Nu har vi bara en kontakt och den är låångsam. Och så stirder vi om vem som får använda den. Så därför kan jag inte blogga nå mycket på vardagar. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0