Migrän!

Jag har nu under de senaste 3veckorna haft migrän en gång i veckan, men det kan också bero på det att solen lyser mera just nu och så är det en hel del stress i skolan. Jag har nog försökt skydda mej för att inte få soldting och annat liknande. Men jag vill inte lyckas med det tydligen. Migrän är en sak som jag hatar allt vad jag kan.
Jag hade migrän igår så därför hade jag inte satt in nå inlägg heller. Det är nog pinsamt och hemskt då man har migrän och man vet att vädret är fint att man skulle kunna göra en massa annat än ligga i sängen och lida av migrän. Min migrän är ju ingen lätt heller. Jag måste direkt ta Burana 400mg om jag känner något migrän symptom. Så jag låg igår bara i sängen efter skolan.

Min migrän börjar med att jag inte ser ordentligt och det blinkar i ögonen. Sedan så domnar min hand, varefter min tunga också domnar. Sedan börjar jag må så dåligt att jag inte vill va uppe. Mitt huvud höll på att explodera igår, ingenting var bra vad jag än gjorde. Jag tog mej i nacken och gick i duschen fast jag inte mådde så bra. Men det lättade en hel del när jag gick i duschen. Jag kan ju inte gå nånstans om jag inte går i duschen. Jag har alltid haft tanken att gå i duschen var annan dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0