Maj!

Snart är det slut med maj månaden. Man har nog haft det stressigt i skolan nu när det har varit sista månaden skola innan sommarlov. Haft prov, presentationer och kundbetjäning så man inte har haft tid att ta de lugnt alls. Som bäst hade vi kunder den 24.5. så många som 24kunder på 12 elever. Det var rätt stressig dag, men ingen visade det precis utåt. Det gick som på löpande band. :) Läraren var riktigt stolt över oss.
Mitt betyg såg riktigt bra ut nu när vi fick det på asvslutningen. Vi har ju skalan 1-3. Jag hade en 1, fyra 3:or och resten var 2:or. Jag var riktigt glad över mitt betyg när jag inte hade en endaste 0:a på betyget. jag har varit så lite ssom möjligt borta i år. Men om man är sjuk så kan man ju inte gå till skolan. Mitt betyg såg bra ut så jag hoppas mitt betyg ser lika ut när jag går ut yrkessskolan nästa vår. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Tack :D nu e ja stor flicka ;) (eller så int) :D

2010-05-30 @ 21:45:08
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Men ja kan ändå bete mig som ett litet barn om ja så vill :P

2010-05-31 @ 10:34:10
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0