Lördagskväll!

Så har helgen nästan gått, men det skall man inte sörja över. Lördags kvällen gick ju riktigt bra. Jag åkte för att tanka bilen och där på samma tog jag en sväng hos mon kompis i stan. Det var länge sen jag senast var hos henne, men lika roligt var det igen att sitta där med henne och tala. Hon hade sina barn där också och sin lille syster så det var fullt upp hela tiden.
Vi var alla ute och rastade hunden så de små fick springa runt och leka lite. Jag var med när de lekte nata. Det var riktigt roligt med de små. Min kompis flicka fylde 6år så jag satt där på födelsedags kaffe. Kompisens lille syster var nog så snäll när hon satt och talade där med oss. Hon har nyligen fyllt 10år. Men alla är vi olika som små och stora.
Klockan var lite över halv elva på natten då jag kom hem så jag tänkte att det är bättre att jag bloggar på morgonen istället för att blogga på natten. Ville ju bara gå och sov efter att jag hade talat med älsklingen. Jag talade en stund med älsklingen och sedan somnade jag med mina kattor. Jag hade båda mina kissor i sängen när jag skulle lägga mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0