Lördags kväll!

Hade tyvärr ingen möjlighet att blogga på kvällen, men jag hade nog tänkt att jag skulle blogga ändå. Det var sådan åska hela kvällen att det inte gick att blogga. Mamma lät oss inte ha på nånting, men det förstår man att man inte har på nånting då det åskar. Jag satt med mamma i vardagsrummet och inte gjorde nånting alls. Jag är ju rädd för åska så jag satt med mamma.
När åskan var som värst så for byns brandbil iväg med blinkarna på, men det kunde nog inte ha varit så stor händelse eftersom den ganska fort kom tillbaka. Jag undrar vad det var som hade hänt. Bilarna till och med körde försiktigt. Har ingte sett bilar köra så försiktigt som de körde igår kväll. :)
Vi var och hälsade på pappa också, men man blev bara mer sur än glad när man avr där igen. Jag vet inte varför jag alltid blir sur efter att ha varit och hälsat på hos pappa, men så är det bara. Därför brukar jag inte besöka honom nå mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0