I väntan på kvällen!

Jag kan inte göra nånting annat än vänta på kvällen och få min älskling till mej. Min älskling skall komma till oss ikväll och åker hem först på söndagen. Men jag kan då inte göra nånting annat än att vänta på att klockan skall bli halv åtta (finsk tid). För den tiden skall jag vara i Helsingfors-Vanda flygfältet och hämta min älskling från flyget. Jag har så väntat att jag får han till mej. :)
Innan jag åker till flyget efter min älskling så skall jag ta en sväng hos Victoria. Hon har haft tandläkare och läkare på gemensamma ämnen och då har hon missat en hel del på fysik&kemi timmarna. Så jag skall via henne med ett par papper som kommer till provet. Och jag vill ju att hon skall ha samma möjlighet som alla andra när de läser till prov. Vi skall ha provet 18.5. så jag måste in via henne idag så hon får all info till provet. Och så vill jag ju hjälpa mina vänner. :)
Efter att vi har fått i ordning fysik&kemin med Victoria så skall vi åka till Helsingfors- Vanda flygfältet. Hon kommer med för att jag känenr mej osäker på att köra där. Vi har varit där senast också tillsammans och då var det nog bra att ingen kände oss. Vi gjorde bort oss en gåmng och det var alldeles för mycket. :) Men jag hoppas det går bättre idag. Kommer säkert inte blogga under helgen men för den delen mera nästa vecka. Bilder kommer inte för vårt internet vill inte ladda. Men jag skall nog berätta hur helgen gick bara älsklingenåkt hem. Jag vill inte sitta vid datorn nu när vi får tillbringa tid tillsammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0