Helgen var förbi!

Nu har då helgen gått, men vi hade ju en längre ledighet. Det började på onsadag kväll och nu idag(måndagen) var det skoldag igen. Min ledighet gick bra, men den gick så innerligt fort. Man hann nog göra ett och annat, men blogga sa jag att jag inte skulle göra. För jag hade ju min älskling här. Han kom på onsdag kväll och åkte på söndag kväll. Så vi fick spendera massor med tid tillsammans. :)
Jag skall berätta kort i ett annat inlägg vad jag har gjort och så har jag tänkt berätta mer detaljerat om det finns nånting som man skall berätta mera om. Men jag skall nog se om jag hittar på nånting att skriva om. Det har ju varit en hel del dagar som man kan berätta om.
Dagarna gick fort och så hann man ju göra ett och annat. Men det berättar jag sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0