Helgen! (Långt inlägg)

14-16.5.2010!
Fredagen gick helt vanligt hemma med älsklingen. Vi var ute och jobbade på gården igen för att det var soligt och varmt så man ville ju vara ute så mycket som möjligt. Har nog bykt en massa kläder också som jag fick hänga ut i det fina vädret. Och nu doftar de helt uteluft. Som är så skön doft. Vi har npg bara fortsatt med veden som skall sågas och göras. Min älskling är alltid lika ivrig fast han inte skulle behöva görra så mycket. Men han ville det själv så jag kunde inte hindra honom. :) Så fortsatte vi att se på Sandybell på kvällen. Älsklingen blev fast i denna serie så han ville se mera av den. :)
Lördagen tog vi det lugnt på morgonen. Vi låg med älsklingen i soffan och såg på ritade. Det var faktiskt mysit att ligga och bara ta det lugnt. När dagen gick framåt så ville älsklingen ut i det vackra sommar vädret. Jag kunde inte hindra honom så jag gick med ut och jobbade med honom. Han är så flitig och ivrig att man inte kan hindra honom. han har blivit van med jobbandet hemma och då vill han göra det hos oss också. Det är ju nog bra att han jobbar för han får fart i mina bröder också. :) På eftermiddagen tog vi en sväng hos min storebror. Det var skoj. :) Hem kom vi på kvällen. :)
Söndagen började lika som lördagen med att sitta i soffan och dricka morgon kaff. Då kom det inte mera ritade så vi satt och såg på ett prgram där de presenterar olika bostäder och lägenheter. Som mest brukar det vara egnahemshus och sommar villor. Men det är alltid roligt att se på det ifall man skulle få en idë om hurdant hus man själv vill ha i framtiden. Dagen gick som vanligt ute i sommar vädret, men det var ju bara skönt. Jag brände mej nog bara mera och mera i solen, men jag hade nog smörjat in mej med solkräm. :) På kvällen var det redan att skjutsa älsklingen till flyget, eftersom han skulle åka hem. Men vi hade ju tillbrngat många dagar tillsammans och så är det ju två veckor till sommarlov. Och då kommer älsklingen till mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0