Hejssan!

Jag har inte uppdaterat här på några dagar nu. Har bara som inte haft lust att sitta vid datorn då det finns en massa annat man kan göra. Jag har städat här hemma och så har jag varit ute. Min bror har dimissionsfest på fredagen så alla måste hjälpa till att städa här hemma. Och då har jag inte orkat blogga efteråt. Nu har jag ändå bestämt att sitta en stund vid datorn.
Mamma har städat en hel del idag innan hon har åkt på jobb, så det finns inte så mycket mer att göra. Vi skall baka allt klart på torsdagen så det inte står för länge ändå i kylen. Nu när mamma är på jobb s kan jag helt lugnt sitta vid datorn. Gården måste också städas här med sommaren, men det finns ju tid till det. Har inte gjort så mycket nu sedan jag kom hem från skolan. Har typ slappat vid tv´n.
Var i skolan idag. Vi hade typ sista gemensamma ämnen för detta läsår. Vi skall nog ha en timme modersmål på torsdagen, men då skall vi ha vår lärare och ingen vikarie. På engelskan hade vi tips promenad. Det var rätt så tråkigt, men det gick ändå. Sedan spelade vi nånting och till sist såg vi på film. Fysik och kemi timmarna gick med att vi såg på film igen. Sista veckan i skolan är alltid lika tråkig med en massa filmer. Blaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0