God morgon!

Idag vaknade jag lite efter 10 (finsk tid) med att min hand och ansikte var bort domnat. Kan bara säa att det 5nte var den bästa känslan då man vaknar och tänker att denna dag kommer bli bra. Men det gick om n'r jag hade tagit en burana 400mg.
Sedan började det åska och min migrän kom tillbaka. Jag visste att jag skulle få migrän, men jag visste att det skulle hända. Så jag var ganska säker på detta. Så jag tog det lugnt i soffan ch inte gjorde någontong. Nu har jag lite huvudvärk, men det kommer gå om på dagen. Ifall min migrän inte kommer tillbaka. Det vill jag faktiskt inte.
Jag skall troligtvis och hälsa på min far idag. Jag är inte helt säker, men det kan nog se ut så att vi skall åka till honom med min bror. Han behöver en ny kostym skjorta så han vill att pappa skall betala den. Kommer nog blogga senare för jag tror inte att jag gör någonting speciellt när det inte kommer någonting på tv. Men jag hör av mej senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0