Glass!

Nu imellan som jag har bloggat här så kom mamma med en skål glass. Så jag satt och åt glass med henne och på samma såg vi på tv. Det var riktigt överraskande att mamma hämtade glass till vardagsrummet, hon som inte tycker om att man äter i vardagsrummet. Men jag måste säga att det ibland är gott med att äta vaniljglass. Och så hade den smultit lite i skålen så jag kunde göra det till mjukglass. :)
Nu sitter jag både ser på tv och bloggar på samma. Jag skall nog fortsätta med att berätta om helgen. Det var inte så mycket som hände, men jag vill ändå skriva ett inlägg så man kan läsa hur slutet av helgen gick. :) Men med mindre förklaringar här nu skall jag fortsätta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0