Full fart!

Det är nog full fart på gång när två små barn håller på att köra runt med sprk mopeder. Det är ju roligt att de har energi men de skulle nog snart få lugna ner sig. För de kan ju inte ha hur mycket energi som hellst. De är 6år och 4år. Så de har liv i sig. :)
Nu gör mamma deras mat och jag har pysslat spänen och diadem med Elin som är 6år gammal. Sam som är 4år så han ville ju också se på när vi pysslade. han skulle också ha viljat ha ett eller två spänne. Så nu när små barnen sitter i soffan och tar det lugn så kan jag sitta en snabb sväng på datorn. Min kompis har inget emot det att jag sitter och bloggar hos henne. Och hon är ju glad att hon har sällsap av andra också än bara hennes barn.
Nu skall jag se på någon ritad film med de små. Annars blir de ledsna. Och det vil ju ingen. :) Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Just nu e den helt okej... Men kommer att ha stöde på imoron ti skolan ännu, vet int om ja tar kunder ännu imoron... Sen får ja se hur den e..

Kram :)

2010-05-09 @ 18:04:20
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0