Eurovisions song contest!

Jag låg på vardagsrums golvet och såg på eurovisionen med mamma. Mamma gav mej en dyna så jag hade det bekvämt på golvet.Jag har alltid luggit på golvet och sett på eurovisionen. Det är bara så bekvämt att ligga på golvet då man hör på eurovisionen. Jag och mamma var de enda i vårt hus som såg på eurovisionen. Min lille bror somna redan omkring 11.
Eurovisionen kom mellan 22 och 01.15. (finsk tid) Det var riktigt roligt att ligga och se på eurovisionen med mamma. Tyskland hade bra låt likaså Rumenien. Mamma gillade Rumeniens låt. Tyskland vann ju Eurovisionen sedan ändå. Jag satt och åt mammas sallad när vi såg på resultaten. Och jag var så glad när Tyskland tog vinsten. Det var andra gången som Tyskland vann. Hon som sjöng för Tyskland var 19år gammal. :)
Jag gillade personligen hennes låt och hur hon uppträdde på scenen. Hon var så fri och bra. När hon inte bara stod stilla utan rörde även på sig. Hon var bra. Storbritanniens sjungare var söt, men mamma tyckte inte om hans näsa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0