Denna vecka!

Veckan har nog gått helt okej. Vi har haft kundbetjäning i skolan och så har vi haft en massa teori också. Teori är gemensamma ämnen och det har vi haft massor denna period. Som tur är det bara en vecka kvar innan sommar lovet börjar. Skönt det skall bli med sommar lov. :)
Vi har haft denna vecka engelska, modersmål och fysik&kemi. Vi hade till och med fysik&kemi prov på tisdagen. Det fick vi tillbaka idag. Jag är så stolt över mej själv, eftersom jag fick 2+ i provet. Skalan är 1-3, så jag klarade provet mycket fint. :) hade 85 poäng av 107. Och jag hade läst igenom detta en gång innan provet på morgonen. :)
Onsdagen var igen speciell när man fick vara på sin praktik plats. Jag var ju ute på praktik platsen och det var igen en gång en rolig dag. Det är alltid efter tre som det är roligt med en som jobbar där. Hennes syster var denna gång och färgade sitt hår och på samma färgades hennes ögonfransar också. Men det var inte så fint när vi tog bort bomullen. Hon hade visst rört på ögonen så hon liknade ganska mycket en panda. :) Vi fick nog skratta en hel del. :P Aldrig att jag hade haft så roligt till nånting som man kan missa med. Men det var roligt i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0