Stolt!

Jag är stolt över mej själv eftersom mitt teoriprov gick bra. Jag fick en 2:a i det. Hade läst en gång igenom alltihop, men jag hade nog i mellanåt läst understäckade punkter. Jag fattades typ 10 poäng i provet för att få en 3:a, men som sagt har jag inte stora krav på mej själv. Jag går vidare med bondförnuftet och försöker göra mitt bästa. Så jag vill inte stressa med att läsa eller skriver de bästa i provet. Jag vill nu i alla fall bli godkänd. :)
Matematik provet gick inte så värst bra. Jag hade ju omtagningen i det på måndagen så jag blev underkänd en gång till. Så läraren skulle tala med specialläraren och se vad de ger mej för vitsord i hela kursen. Hoppas på att bli godkänd. :) För jag vill inte ha noll i någon kurs.
Lämnade även in mitt finska portfolio på måndagen. Det var så att vi i början av kursen fick veta att vi skall göra ett projekt, sedan skulle han se efter timaktivitet, men läraren ville också diskutera med oss om projektet och höra hurdana vi är att prata finska. Men vitsordet gick ju ut på det också att man hållit koll på våra papper som vi fått under kursen. Och eftersom läraren inte var på plats på fredagen så fick vi lämna in pappren till han på månadagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0