Söndag 07032010!

Vaknade omkring 9. Det var nånting ovanligt av mej att jag vaknar så tidigt. Och ännu på en söndag. :) Men morgonen gick nog helt bra. Har haft lite dåligt att vara men annars helt bra. Jag har talat med älsklingen i telefonen och sedan sms:at med honom. Så har jag nu bara tagit det lugnt, suttit i soffan och sett på tv.

Omkring klockan ett åkte vi till farmor. Där klippte jag farmors nacke och förtunnade överallt. Annars satt vi bara och talade hur farfars hår skulle klippas. För att det skulle bli bra. Farmor var nöjd med hennes hår eftersom jag hade förtunnat det med förtunningsax och tagit nacken helt kort. :) Så hon fick fram sin lockighet och nu vet jag hur jag skall klippa hennes hår så de blir som hon vill ha det. Farmor var envis och betalade igen 40€, fast jag sa att hon inte behöver betala för det att jag putsade lite nacken och förtunnade.

Vi har varit hemma nu en stund med min lillebror. Jag har ätit och talat med mamma, vi ahr börjat tala med med mamma nu än vad vi har gjort på en lång tid. :) Som jag tycker att det är bra att vi kan tala. Nu skall jag och dricka kaffe med mamma och min bror. Skall till skolan igen imorgon. Så kanske jag inte bloggar mer ikväll. Imorgon skall jag shoppa batterier imorgon. :) Så jag kan fixa bilder in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0