Så var man hemma!

Nu skall man då vara en vecka hemma. Har inget ärende till internatet. Blev fast för tobaksrökning på balkogen av internatsövervakaren på måndagen så man måste vara hemma en vecka. Det är straffet. Så jag måste pendla mellan hemmet och skolan så måste se hur jag hinner blogga i veckan.

Idag när jag kom hem hade min lillebror satt en korg vid mammas säng där vår väntande katt skall göra sina ungar. Nu har det kommit två kattungar redan. Och vi började paija henne vid fem tiden och nu har hon två ungar. Får nu se hur många ungar det blir. Kanske det bara blir två men kanske det kommer några till. Vet inte vad mamma har planerat med dem men det får man ju veta imorgon, eller ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0