Prov!

Hela helgen kommer att gå till det att jag skall sitta och läsa till två prov. Jag skall ta omtagningsprovet i matematik på måndags morgon. Och så har vi teoriprov i yrkesteori. Så vi skall ha prov i hårbottens hudsjukdomar och lite med olika loppor och löss. Så jag kommer säkert bara uppdatera kort under helgen. Jag skall nog läsa till matematiken så jag skulle bli godkänd denna gång och sedan skall jag läsa till teorin så jag får ett fint vitsord. Eller så visar jag bara att jag försökt mitt bästa.
Jag har nog skriv- och lässvårigheter så jag får bara försöka att visa mitt bästa i båda provena. Jag vill inte stressa och så vill jag inte ta extra press för prov. Jag läser nu några gånger igenom under helgen och så gör jag mitt bästa i proven. För jag har inget huvud som jag kan preppa allt i och sedan ta fram det på prov tillfället. Det går bara inte. Men det får gå med egen tyngd. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Jah khyllä :D du kan no ännu tala me mig om de e någo, int säger ja ti nån... De e så onödigt, you know ;)

2010-03-26 @ 17:49:18
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0