Planer!

Nu har jag planer för helgen. Det är så mycket att jag tänker sätta upp bilder här eftersom min bror har hittat min telefon i skolan så jag har möjlighet att sätta upp dom här. Och så har jag födelsedag så jag vet inte exakt hur jag skall fira det, men det vet jag att hemma kommer jag att vara. Har ingen lust att gå nånstans. För det finns ingen idé med drickandet, det har jag konstaterat här under dessa tre månader som gåt år 2010!
Jag tror min helg går till det att jag sätter upp bilder på bloggen och sedan badar jag bastu, men jag vet inte om jag skulle ta en bastu cider, för det är ju inte förbjudet. En kan inte skada någon tycker jag. :) Så jag skall bara ligga hemma och slappa medan jag sätter in bilder. Tar säkert mammas miniläppäre på rumme och sitter där sedan. :)
Men alla som läser detta kan sedan gratulera. :) Så jag vet hur många som följer min blogg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0