Onsdag!

Skoldagen var inte så bra eftersom jag hade lite huvudvärk, men just innan sista timmen alltså innan hälsolära timmen hann börja så blev min huvudvärk bara värre. Och så var luften också dunken i klassrummet så jag öppnade fönstret för att luften skulle bytas, men det fanns några i klassen som inte ville ha upp fönstret så de stängdes ganska fort efter att jag hann få upp det. Så jag fick lida med min huvudvärk bara.
I salongen hade vi kundbetjäning. Tack gode gud att jag inte hade någon kund idag. För jag hade kund igår. Så jag var riktigt nöjd att jag inte hade nån idag. Jag satt för det mesta för jag kunde inte stå för då skulle mitt huvud säkert ha exploderat. Men det gick ju ändå. Det var nog inte värst många kunder idag så det var lugnt.
På hälsolära timmen fortsatte vi att se på filmen vi började förra torsdagen. Det heter "Fjorton suger" och jag har sett den tidigare. Så den är inte intressant vad jag tycker. Det är bara att en fjorton årig tjej dricker varje kväll och blir våldtagen i början av filmen. Så jag gillar inte den sortens filmer. Det är nu bara min åsikt, andra kan ha en helt annan åsikt.
Nu efter skolan har jag bara varit på internatet och tagit det lugtn tack vare min huvudvärk som nu tycks gå över. Men jag har sett på tv och talat med älsklingen och mamma i telefonen. Nu tog min ström slut på telefonen så jag låter den laddas i lugn o ro. Annars förstör jag batteriet på denna telefon. Och det är ju inte min telefon så jag vill inte förstöra den. Nu skall jag och se på tv så kanske jag bloggar senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0