Onsdag 31032010!

Dagen började med att jag var sur från första början. Jag fick spärr på mitt abonemang igår kväll när jag satt och talade med älsklingen. Så nu sitter jag utan taltid ända till 25.4. Det är ju bara en månad att vänta. Så har jag nog sms- paket men det finns 450 sms kvar att klara sig med. Hoppas jag nu klarar mej med det. Men att man kan bli förbannad på sådana saker som detta.
Jag gick till skolan i tid som vanligt. Och där hade jag nu ingenting att göra. Satte nu bara och läste dagstidningen. Som inte var nå intressant alls. :) Så tog jag kaffe rast där omkring nie för jag skulle få kund halv tie. Så jag ville ha en kaffekopp innan kunden kom. Det tog lite på 30 min att klippa kunden och sedan låta honom gå. Det var en av el-sidans lärare som var och klippte sig. Det blev helt bra. :)
Resten av dagen gjorde jag ingenting vettigt. Bara satt i salongen och försökte se klok ut. Men det lyckades inte riktigt. Jag sökte efter permanent rullornas lådor runt i salongen för det ser så tomt ut i skåpet. :) Jag fick även mina ögonfransar färgade. Nu behöver man inte använda mascara på en månad om inte till och med längre. Så jag var helt nöjd med dagen. :)
Vi hade även sista timmen hälsokunskap för i år. Och vi såg slutet av en film sedan fick vi typ gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0