Ny design!

Nu har jag äntligen fått en ny design. Som jag så länge har väntat på och försökt själv, men jag kan inte sådant. Sedan fick jag sagt till älsklingen att jag vill ha ny design. Och vad gör min älskliing, jo han gör en design till mej så gullig som han är. :) Så jag får tacka min älskling för den fina designen.
Jag har tyckt om alla hans förslag, men denna design har han själv bestämt att skall vara nu. Han har nog gjort en hel del designer, emn jag sa att han får bestämma vilken han sätter här. :)
Nu skall jag inte tala mer om designen. Skall byta design igen när jag får älsklingen att göra det. Han kan det nu så jag är stolt över honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0