Lördags kväll!

Min storebror och hans flickvän hade varit ihop ett år igår så jag var där med min lillebror och firade det med dem. Det har nog gått fort ett år eftersom jag träffade storebrors flickvän första gången på sommaren, så de hade haft sitt förhållande hemligt i 3månader innan de berättade nånting. Så jag är glad över det att min storebror hittat en så trevlig flickvän som han har nu. Hon är nog helt annan sort än den förra han hade.
Denna flickvän kan man tala med och man kan åka till dem när som helst, det kunde man inte då han var med den förra. Jag vet inte vad hon hade emot det att om man ville åka dit på kaffe så kom det alltid ett svar att de inte är hemma. Hon som min storebror är med nu säger att man skall komma på besök oftare. Så att man inte bara sitter hemma.
Där har vi firat på sommaren, lilla julen och nyår. Så det är helt annorlunda nu att vara hos sin storebror än vad det var tidigare. :) Och det är roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0