Lördag!

Det kommer inte bli en lördag då man kan slappa. Utan man måste läsa till prov som man skall ha på måndag. Inte skulle jag orka läsa till prov på en helg då man lika bra kan vila och ta det lugnt, men det är nog alldra bäst att man läser i alla fall en gång igenom allt och övar lite till matematiken så jag nu skulle bli godkänd. För jag vill inte ha nollor i några ämnen heller. Jag får nu se hur det blir nästa period.
Vi skall nästa period ha engelska, fysik&kemi och modersmål. Modelsmålet kan inte vara så svårt men de två andra ämnena tror jag att jag inte klarar. Har alltid haft svårt med engelskan, men jag skall försöka göra mitt bästa. Fysik&kemi kan verka svårt men om man nu skulle förja med på timmarna som senaste år så kommer jag ändå bli godkänd. För i fjol klarade jag nog det på något sätt. Jag skall bara inte ta stress av det. Det får gå med egen tyngd det också.
Skolan går nog annars helt bra. Jag tycker bara inte om läsämnen, men man måste ju nog stöka undan dem också. Annars blir man ju inte klar från yrkseskolan och jag vill nog bli klar. Det är ju helt onödigt att gå skola om man vet att man inte kommer sköta sin skola. Jag har nu försökt mitt bästa i allt och jag är inte så krävande hurdana vitsord jag får utan mer har jag poängen där att jag själv lär mej. Och vitsorden får vara allt mellan 1-3, eftersom vi har en sådan skala. Jag vill nu bli godkänd i alla fall. Det är ju det viktigaste att man själv lär sig och sedan blir godkänd. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Tack<3 :)

Bra att du int ändå ha helt sluta lita på mig :)

2010-03-27 @ 16:43:23
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0