Lördag!

Har inte gjort nå mycket. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Var och handla med min bror men annars har jag nog varit hemma. Det har varit riktigt skönt att bara vara hemma. Men har ingenting att göra men det är inte så farligt.
Min mobiltelefon har tagit och gått sönder nu helt. Så jag kommer inte att få in nå mer bilder under denna helg. För min telefon vill inte gå på. Den har fått helt allvarliga skador, så jag har mammas telefon nu. Men den går tills jag får sparat pengar till en ny telefon. Och jag vill ha en slide. :)
Nu skall jag vänta att jag får gå till bastun. Så jag skall fortsätta ta det lugnt. Och inte stressa med nånting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0