Internatet!

Nu har jag kommit tillbaka till internatet. Efter att man varit borta en vecka från internatet så känns det konstigt att vara här igen. Men det känns nog också bättre, för man får tid för sig själv. Mamma står inte och säger vad man skall göra. Och man har mer fritt.
Kom till internatet igår kväll (söndagen), så jag inte behövde köra så tidigt på morgonen. För man vet ju aldrig vad det är för väder. Och jag gillar inte att köra då det är vinter och halt. Jag vill att det skulle komma sommar nu. :)
Fick veta idag att jag får åka varje onsdag nästa period till min praktikplats för att läraren skall ha mera tid med de andra i klassen som inte har nått målet som man skall nå på tvåan. :) Så jag behöver inte vara i skolan på onsdagar från 8.15- 17.00. Utan jag får vara ute i arbetslivet istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0