Internatet!

Nu är man då igen på internatet. Har mått helt okej idag, lite värkhar jag haft i näsan, men det är helt normalt eftersom de granskade igår och då blev ju mina hinnor i näsan mycket ömma. Medan de gjorde den där granskningen så hade de ju inte tillräckligt med bedövningsmedel så därför tog det också sjukare. Men mamma gav lov att jag fick åka till internatet idag.
Kom till internatet lite före halv sju på kvällen (OBS! Finsk tid). Har inte gjort så mycket. Flyttat över bilder från kameran till datorn och nu har jag då satt in några bilder. Skall se hur jag hinner sätta in dem här. Nu har jag sett på tv en timme och tänkte att jag nu kan sitta en stund och blogga. Ifall jag skulle sätta in ett apr bilder till. Men jag skall nu se det ännu.
Skall även gå coh lägga mej tidigt igen. Jag har den vanan att jag lägger mej tidigt på internatet för att orka gå upp på morgonen. Man kan ju vila ut på helgen, men jag vill ha 7-8h sömn per natt. Annars orkar jag inte, det har jag märkt. Och jag har börjat sova mera eftersom jag har så tugnt att andas så jag orkar inte vara uppe och så är jag hela tiden så slut och trött. Men vi kom fram till det med mamma att jag inte får tillräckligt med syre därför har jag det tugnt och är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0