Hemma!

Idag tänker jag bara vara hemma. Kanske jag tar en sväng hos mormor och morfar på andra sidan vägen. De bor ju grannar med oss. Så om min moster kommer till mormor så går jag dit. Men jag måste se att jag mår bättre. Jag vill inte smitta någon ifall jag är sjuk. :)

Jag borde nog åka till farmor och farfar idag, men med tanke på de att jag kanske blivit smittad magsjukan så skulle jag inte vilja åka dit för att smitta dem. Farfar har inte ändå krafter att bli sjuk nu när han är ändå så gamal redan. Så jag vill inte att han skall bli sjuk nu. Så jag frå ta de en annan gång.

Nu skall jag gå och ligga i soffan så jag vilar lite. Så jag skulle orka lite mer senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0