Hemma!

Nu har jag varit hemma nån timme. Men jag har suttit och talat med mamma och så har jag lagat bilen. Mitt slaskskydd vid fram ringen på bilen hade tappat skruvarna så jag måste sätta nya skruvar där för att den inte skulle lossna om jag hamnar igen backa då jag har snö bakom ringen. Idag när jag backande bort den från parkeringen vid skolan vände den sig imot fram ringen så det hade ett otroligt oljud. Men jag fick det fixat. Nu har jag då sättit nya skruvar ooch så skottade jag upp parkeringen på gården så min bil inte står i vägen för någon. :)
Kommer att sätta in bilder så fort jag har skickat över dem på den andra telefonen och sättit fast sladden i datorn så jag får överflyttat dem från telefonen till datorn. Skall även skriva om denna dag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0