God morgon Bloggen!

Nu är det då lördag igen. Vet inte vad jag skall göra idag. Jag skall ta nya bilder på de små kattungarna, men mera än så vet jag inte. Skall bara vara hemma idag och slappa. Ikväll skall jag bada bastu och se på tv. Så jag skulle bli bättre med min flunssa. Har fått flunssan igen.
Inatt har man sovit som en stock och det märks för man är piggare och gladare. Men hes vill jag bli lite då och då. Det märkte jag när jag talade med mamma när vi satt och drack kaffe. Men lite hes skall man vara i mellan. Så man vet att man har flunssa.
På tisdagen skall jag på näs operation. Det är som lite pirrigt i magen hur det skall gå. Men mamma har varit med patienter på samma behandling och jag kommer att få åka hem samma dag. Men jag är nog nervös inför detta. Det är en liten operation, men för mej är det en stor. Kommer äntligen att få andras med båda näsborrarna. Har ju haft den vänstra näsborren täppt gud vet hur läng. Så läng att jag inte minns heller.
Kommer nog att blogga under dagen. Men nu skall jag se på tv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0