Fredag!

Så var det fredag igen. Man vet inte vad man skall göra under veckoslutet men man får hoppas att man kommer på nånting. Denna dag har varit helt okej.
Var inte i skolan idag. Jag skulle ha haft två timmar matematik, men jag åkte inte till skolan. Jag hade ont i magen igår kväll så mamma sa att jag skulle bli hemma ifall det är magsjukan som har tagit ihop med mej. Så jag sov hela morgonen för att vila. Hade ännu på morgonen ont i magen. Så det var helt bra att jag stannade hemma. :)
Jag åkte med mamma och min bror för att köpa nya vinterdeck. Jag mådde inte bra men när det är vår familjebekant som vi köper decken av så jag ville åka och hälsa på henne också. :) Så köpte vi decken där, eftersom mamma ville åka in till stan för att se till Seppälä så åkte jag med. Det var snygga jeans på Seppälä, men de var för små så jag fick nöja mej utan dem. :(
Jag borde nog åka ochköpa baterier till min kamera så jag skulle få bild på de fyra nykomlingarna och på Nalle vår nya hund. :) Såklart jag skulle ta bild på mycket mer också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0