Förbannad!

Min kära lillebror har gått och tappat bort min mobiltelefon.Jag har hans telefon i lån och så har han tagit min telefon i lån. Och nu när jag skulle behöva min express music telefon så har inte min bror tappat bort den.

Jag skulle behöva min telefon nu när jag skulle vilja sätta bilder på datorn. Denna telefon jag har så har ingen datakabel. Så jag kan inte flytta över dom direkt. Så jag skulle behöva flytta över dom på min telefon som jag har kabel till. Men nej så är det nej. Denna telefon har inte minneskortställe. Så det går inte så heller. Min data har ingen bluetooth så jag kan inte skicka över dom heller.

Han vet inte var han har tappat min telefon. Min telefon är sönder. Så att man inte kan tala med den och man kan inte ta emot samtal, för den har lite egen vilja. Så jag måste vänta till nästa helg innan jag får in bilder här. Men nu när jag har bilder på de nya kissna och på vår nya hund och skulle ha möjlighet och tid att sätta in dem här så har jag inget att sätta dom med. :/
Så jag får se om jag har möjlighet med nått annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0