Födelsedag!

Idag är det då 21032010. Det betyder att jag har födelsedag. Fyller hela 20år idag som jag tycker är helt okej. Det är ju halv vägs till 40. :) Men jag tar ingen stress med åldern. De kommer alltid ett år till varje gång man fyller. Och man har ju födelsedag en gång i året.
Jag skall inte fira min födelsedag på något speciellt sätt. Bara vara hemma och sedan besöka pappa på eftermiddagen. Jag har alltid haft det samma att man åker på födelsedagarna och julen att man iallafall besöker pappa. Hos mamma är vi ju hela tiden så det är inget speciellt. Men nu firar vi alltid märkes dagarna med mamma också. Inte är det bara pappa som vi firar med.
Jag vet inte om vi skall besöka farmor idag eller så får hon komma till pappa. För att deras sandväg som man kör till farmor är alltid på våren jätte mjuk och dålig att köra. Så kanske vi får henne till pappa och fira min födelsedag. :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grattis Älskling! :D

2010-03-21 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0