1år 3månader!

Idag har jag och min älskling varit ihop 1år och 3månader. Tyvärr har vi inte möjlighet att vara tillsammans denna dag, men vi får fira alla såna här dagar på sommaren. Då jag vet att vi kommer att få vara tillsammans. Eftersom älsklingen blir färdig från yrkesskola nu på våren så kommer han att åka till armé i sommar. Så då kommer han på ledigheterna till mej. :)
Tiden har då gått fort. Man har inte märkt hur fort det går om man påriktigt älskar varandra och vill på allvar vara ihop så går tiden. Det är inte länge mera så får vi vara tillsammans. Fast det är helger som han kommer att ha ledighet i militären, så det är mer än vad vi nu har möjlighet att vara tillsammans. Sommaren närmar sig hela tiden och man sitter och väntar på det. Så man får tillbringa lite tid med varandra.
Så nästa höst är det ett år tills jag är klar utbildad i yrkesskola så jag får se vad jag gör efter skolan och var jag flyttar. Det vet jag att jag kommer försöka söka jobb. Men vad vi nu har börjat planera vår framtid med älsklingen så kommer det att se ut att vi flyttar nära Vasa. För där finns det jobb inom maskin&metall och inom frisör. Jag har ju tid att hitta platser där jag kan söka jobb. Och det är helt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0