15032010!

Skoldagen var helt okej idag! Vi hade första timmarna gymnastik, där spelade vi boboll/brännboll. Det gick till så att vi slog bollen med handen som typ vanlig boboll, men sedan fick man inte springa med bollen när man skulle bränna bona. Så att när man brände varandra så fick man bara kasta till lagkamrater eller sedan skulle man kasta på dn som sprang från bo till bo.
I matematiken fick vi ut våra matematik prov, jag var nu inte så nöjd med mitt prov, men jag kan säga att jag inte blev godkänd. För jag hade inte övat de upgifter som fanns i provet och sedan kan jag inte det där med omvandlingar. Så jag kunde inte rå nånting till saken. Idag började vi med nytt i matematiken. Med delar osv.
Vi hade en timme frisörteori, där talade vi om skabb. Det var inte så trevligt men det gick ändå. För vi skall ha prov inom detta om två veckor. :) Så man måste ju gå igenom allt först. Jag hade tillochmed med boken idag. Som jag är mycket stolt över. :)
Två sista timmarna satte vi i salongen och inte gjorde nånting. Vissa färgade sitt hår, men andra satt. Jag fick då även veta att jag får vara på min praktikplats på onsdagar. Som jag tycker är en mycket bra sak. :) Jag trivs på min praktikplats så jag längtar tillbaka dit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0