Stan!

Jag var in till stan med mamma idag. Jag var in till en klädbutik och tänkta efter att jag måste köpa nya bikini och några linnen. Jag hittade helt jätte fina linnen och sedan såg jag på hyllorna där de har bikinina upphängda. Jag skall ta en sväng in till stan i slutet av veckan för att köpa nya bikini. Och så vill jag se på bikinin med min älskling.
Min älskling tycker han skall vara med som smak domare då jag köper mina bikinin. Jag tycker det är helt bra att han vill komma med. Det finns inte många killar som vill shoppa kläder med sina brudar, men det vill min älskling. Han är ju speciell, likadana som han finns inte andra. Nu skall jag fortsätta se på tv. Ha de så bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0